2 Pesti…

Cand ma pocneste amintirea tineretii simt mirosul un pic intepator al alcoolului de pe culoarele caminului nr.4..camin de medicina de altfel; nu ca as fi fost studenta la medicina,motivul e cat se poate de evident: baietii de la medicina erau floarea studentilor. Si nu  mi-a trebuit mult pana cand sa imi gasesc jumatatea si ca sa nu fiu singura in cruciada cuceririi am mai impins-o si pe colega de camera spre colegul alesului meu.

Si iata-ma la cheful viitorilor doctori, carora le tremura paharul in mana, incercand sa ma fac remarcata in cel mai placut mod: am baut doar vodka, am tacut cat mai mult ca sa par misterioasa si am varsat bidonul de vin peste tastatura dj-ului. Tragedie! S-a spart cheful si pentru ca eram vinovata m-am asezat pe patul „alesului” cu stomacul indoit incercand sa scot 3 cuvinte legate si cu sens: Imi pare rau! uuu cata inteligenta, remarcabil; s-a uitat la mine, si-a scos ochelarii si a zis: tu cine esti?Ei…cam greu de explicat dintre valuri de alcool asa ca am inceput o discutie de vodka prelungita si care a culminat cu cadoul suprem: am primit 2 pesti: o EA si un EL. Borcanul de muraturi de 5kg le-a fost casa pentru cateva saptamani, au murit si precum pestisorul de aur au fost refulati in toaleta.  Refulata am fost si eu la scurt timp pentru ceva mai bun si tot in vasul de wc mi-am gasit alinarea ca doar bautura e sora cu statul in genunchi si cu suferinta pierderii alcoolului pe care cu atata drag il inghitim…

Zarina(inca in cautarea „alesului”)

Lasă un răspuns

