Chimical sex

Azi am prins o baba la usa autobuzului. Ii inteleg suferinta, mai ales ca se intorcea de la piata cu plasa bombardata de verdeturi si oua…ouale acelea pe care am alunecat mai apoi, coborand din masina. Intamplarea e aproape identica cu un episod al vietii mele de pe cand eram o bovina de om. Un taur, mai exact, un bou doar in opinia unora. Eram la un chef, intr-un apartament de parter.Lume, tigari, muzica, gagici. Tare-mi mai placea cum misca Mariana, vanzatoarea de la magazinul de chimicale de jos. Se avea in vorba cu unu de la petrecere care, bine-mi pare, a adus-o. M-am dus si i-am zis la ureche: vino, te rog si zi-mi care-i diluantul si care-i otetul din debara, ca-s prea ametit si nu vreau sa gresesc. Surprinzator, Mariana a coborat de pe masa si m-a urmat, ingrijorata de eventuala soarta gastrica a mea. A intrat in debara, am urmat-o. Usa inchisa.Ce-a urmat e lesne de intuit si de catre o banala pompa prafuita. Nu pot exprima ce senzatie deosebita e cand simti mirosul de chimicale iesit dintr-un corp incins de naduseli.Cateodata e bine sa vii de la munca direct la chef. Te…elibereaza de toxine. Dupa 15 minte se deschide usa, tinuta pana atunci cu piciorul meu drept, relaxat in momentul detensionarii. Insinctiv, am trantit usa si sub forta gambei antrenata la bagat picioarele in ea de politica, trupul celei ce voia sa intre, pare-se, tot cu o urgenta, a fost despartit peninsular. Inca o dovada ca orice partida de sex se incheie cu urlete.

Serghei

Lasă un răspuns

