Sex pana la „cucurigu”

Sunetele produse in timpul actului sexual difera de la o persoana la alta. Daca unele fete tac mâlc, altele sunt adevarate goarne, vestitoare ale unor trairi atat de intense incat te-ai astepta ca in clipele urmatoare sa li se bulbucheze ochii, sa li se alungeasca urechile si sa le apara scris pe sani „666.” Ei bine, as mai spune ca reactiile onomatopeice difera si socio-cultural, ele putand fi si invatate. Am intalnit un caz anul trecut cand in fata mea aveam o individa putin mai nedotata cerebral insa dotata trupesc. Totul se petrecea intr-o liniste hâşâită de zici ca erai intr-o sala de lectura,  pana cand, de plictiseala i-am cerut sa participe macar fonic la muncă.

-Pai ce sa spun…?
N-am putut sa-i rezist asa ca i-am dat replica:
– zi Cucuriguu !!!”
-cu…cu..cucu..
-(intrigat) Cucurigu, fato !
-(suav) cucurigu…
-mai tare!!!
-cucuriguuu !!!
-maaaaaai
-cuuucuuriiguuuu !!!!

Si cu asta-am terminat.

Serghei

Lasă un răspuns

